martes, 30 de abril de 2013

Sexta sessió...

Setmana del 22 al 28 d'abril.


Aquesta setmana va tocar començar a fer la disfressa de la meva companya Maria i el meu, ja que les dos anem igual, ella va d’un color i jo d’un altre.

El primer que varem fer va ser  comprar la tela per fer-nos la falda, la meva era de color rosa i la de la meva companya de color lila, per poder aconseguir una bona perfecció que les dos fossin iguales li varem demanar ajuda a la meva güela. Després varem passar a fer la part de dalt, volíem aconseguir un ponxo i jo vaig començar a fer-li a na Maria però vaig agafar les mesures una mica malament i li vaig fer un forat pel cap massa gros, però després ho varem cosir. Després varem fer unes flors per poder decorar la nostra disfressa. Ahh, que m’oblidava també varem comprar una perruca rosa per poder parèixer més bessones encara. 





   Si, ja puc dir que hem començat a assajar!! Com que moltes treballem, no podem assistir a les classes del matí amb en Toni, i com ja he comentat a l’entrada anterior la solució era assajar amb na Carmen i gravar-nos amb vídeo per a mostrar-li després a en Toni, així que li varem explicar i els hi va parèixer bé.

Així ho varem fer, aquest dijous va ser el primer assaig, he de dir que anàvem molt perdudes, que no sabíem bé quan entravem, quan ens tocava parlar, etc. Però he de dir que l’essència de l’obra a na Carmen li va agradar. Per tant, poc a poc, anem apropant-nos a la data!! 


No hay comentarios:

Publicar un comentario