lunes, 4 de marzo de 2013

Primera sessió


Avui començaré aquesta entrada dient que cada setmana faré una petita reflexió de com ha anat la classe de Representació Escènica.

El primer dia de classe va ser el 28 de Febrer, aquest dia ca ser el dia que vaig conèixer a la professora ja que jo no la coneixia perquè jo havia fet plàstica a Palma, per tant hem vaig presentar.

Aquest dia la mestra ens va dir que tenia un claustre i que s’havia d’anar, però ens va dir que havíem de fer una disfressa per parelles amb paper de periòdic. Així va ser com varem començar a gaudir de treballar amb un material diferent per fer una disfressa  i així tenir idees per a les futures disfresses del nostre musical.

Per acabar, la mestra va arribar i va començar a observar les diferents disfresses ens va dir que li havien agradat molt, que poc a poc aniríem agafant més confiança per realitzar el nostre treball final.

La sessió va acabar quan un grup que ja estava format per deu persones ens varen acollir a una companya i a jo, ja que no varem poder anar a classe al matí i no teníem grup... Ara tocava parlar amb l’altre professor i saber que pensava...

Així que el pròxim dia vos contaré que va succeir... Com sempre més i millor! 


PD: la imatge d’avui simbolitza un camí que acaba de començar que finalitzarà quan representem el nostre teatre, és un camí que comença amb molta d’il·lusió i amb molt d’esforç de tot el grup.






No hay comentarios:

Publicar un comentario